Ako vám môžeme pomôcť?
Ak ste narazili na nejaký problém pri návšteve nášho obchodu, pokúste sa nájsť odpoveď v uvedených často kladených otázkach. Poprípade nás kontaktujte prostredníctvom telefónneho čísla alebo emailovej adresy info@t-shock.eu
Zákaznícke centrum
Nakupovanie, odoslanie tovaru a objednávky
Do koľkých dní obdržím zásielku
Prijaté objednávky obvykle odosielamev rámci 4-7 pracovných dní mimo sviatkov na vašu adresu. Doba doručenia je uvedená pri každom tovare.
Použité materiály
Väčšina našich tričiek je vyrobená zo 100% kvalitnej bavlny, ktorá nemá tendenciu sa krčiť a meniť veľkosť. Jednotlivé veľkosti a farby tričiek a ich materiálové zloženie si môžte vybrať pri objednávke.
Platobné metódy
Momentálne môžete na argu uskutočniť platbu prostredníctvom paypalu, na dobierku, v hotovosti alebo prevodom na bankový účet.
Technické problémy
Technická podpora a tipy
Mám problém nahrať súbor
Ak máte problém nahrať súbor na našu stránku, tak príčina môže byť vo vašom počítači, sieti alebo poskytovateľovi internetového pripojenia.
Rady
1. Skúste nainštalovať iný internetový prehliadač. Použite jeho najnovšiu verziu
2. Prekontrolujte správny formát obrázku (Snažte sa používať osvedčené grafické formáty jpg, png, pdf).
3. Váš operačný systém potrebuje aktualizáciu.
4. Skúste použiť iné zariadenie/počítač
5. Resetujte váš modem
6. Ak ste napojený na bezdrôtovú sieť, tak sa snažte položiť vaše zariadenie čo najbližšie k routru.
7. Pokúste sa vypnúť firewally, ativírusové programy a iné doplnky prehliadačov.
8. Ak používate firemný počítač alebo počítač napojený na verejnú sieť, skúste osloviť administrátora siete.
Ak máte stále problém s nahrávaním súborov, napíšte na naše fórum alebo nás priamo kontaktujte a my sa vám budeme snažiť poradiť a pomôcť.
Neobdŕžal som e-mail po dokončení objednávky
Ak ste nedostali automatický email po dokončení objednávky:
– Preverte či ste zadali správne emailovú adresu
– Prekontrolujte spamový kôš vo vašom emailovom účte
– Počkajte určitý čas kým náš systém vygeneruje email
– Ak ste stále neobdržali email potom nás prosím kontaktujte
Mám problém s objednávkou
Ak ste zadali nekompletné informácie pri objednávke, objavia sa červené rámiky s upozornením, aby ste dané polia vyplnili. Ďalšie problémy môžu prameniť z nekompletnej alebo nesprávnej adresy, čo môže zapríčiniť odoslanie objednávky na nesprávne miesto. Snažte sa preto viac krát prekontrolovať zadané údaje a uviesť správnu dodaciu adresu. Nakoniec sa pokúste skontrolovať zadané meno a priezvisko. Dlhé mená s množstvom diakritiky nemusíte zadať vždy správne.
Aký prehliadač mám použiť?
Snažte sa používať najaktuálnejšie verzie vašich prehliadačov. Staršie verzie používajú výbehové technológie, ktoré vám sťažujú prácu a zážitok z prehliadania stránok. Medzi najvhodnejšie prehliadače na prezeranie stránok patria Google Chrome, Firefox, Opera, Safari, Internet Explorer.