Doprava

Najčastejšou otázkou po objednaní darčekových predmetov z našej stránky je kedy a ako ich dostanem. U nás nedržíme tričká, hrnčeky, vankúše, obaly na mobilné telefóny na sklade. Každý produkt, ktorý potlačíme je špeciálne vytvorený len pre vás a jeho výroba začína po odoslaní vašej objednávky.

Možnosti dopravy

1. Slovenská pošta
Obvyklá doba dodania je 4-7 pracovných dní po dokončení objednávky s výnimkou sviatkov. O odoslaní zásielky vás informujeme e-mailom.

2. Kuriér
Na výber máte prepravu pomocou kuriérskych služby PPL. Expresné doručenie nasledujúci deň po expedíciu tovaru. O termíne doručenia vás PPL informuje SMSkou alebo e-mailom, pričom si môžete upraviť čas alebo miesto doručenia, prípadne poslať správu kuriérovi. Na stránke www.ppl.cz môžete sledovať cestu zásielky.

3. Zásielkovňa
Osobný odber na výdajom mieste zásielkovňe je možný nasledujúci pracovný deň po expedícii tovaru. Presná adresa zásielkovňe je uvedená pri objednávke.

Koľko ma bude stáť doprava

Aktuálne ceny dopravy môžete nájsť pri zadávaní objednávky. V rámci objednávky máte v ponuke viacero spôsobov doručenia, pričom je na vás, aby ste si vybrali ten, ktorý vám bude najviac vyhovovať.

Kto doručí moju objednávku

O doručenie vašich zásielok sa starajú kuriérska služba, zásielkovňa a slovenská pošta. Potom ako ste úspešne dokončili objednávku vám objednaný tovar príjde v priebehu niekoľkých dní.

Čo ak mi mešká zásielka

Ak ste neobdržali zásielku v stanovenej dodacej lehote, najlepším riešením je na začiatok kontaktovať poštu či vám nezadržiava balík.

Ak však vaša zásielka mešká viac ako by mala a pošta vám nedokázala moc pomôcť, kontaktujte nás a my uvidíme čo môžeme robiť. V zaslanom emaile nezabudnite uviesť číslo objednávky a vašu dodaciu adresu, aby sme vám mohli pomôcť ako najrýchlejšie to pôjde.