FAQ

Ako vám môžeme pomôcť?

Ak ste narazili na nejaký problém pri návšteve nášho obchodu, pokúste sa nájsť odpoveď v uvedených často kladených otázkach. Poprípade nás kontaktujte prostredníctvom telefónneho čísla alebo emailovej adresy info@argo.sk

Zákaznícke centrum

Nakupovanie, odoslanie tovaru a objednávky

Do koľkých dní obdržím zásielku

Prijaté objednávky do 12:00 odosielame v rovnaký pracovný deň na vašu adresu. Doručenie spravidla trvá 1-2 pracovné dni. Do Českej republiky trvá doručenie bežne 3-5 pracovných dní.

Použité materiály

Naše tričká sú vyrobené zo 100% kvalitnej bavlny, ktorá nemá tendenciu sa krčiť a meniť veľkosť. Jednotlivé veľkosti a farby tričiek si môžte vybrať na stránke produktov.

Vrátenie tovaru

Ak chcete z akýchkoľvek dôvodov zaslať tovar naspať, máte možnosť tak spraviť najneskôr do 7 dní spolu s reklamačným formulárom, ktorý nájdete v balíku. Pri tvorbe tričiek, obrazov, obalov, hrnčekov alebo tašiek na mieru nie je možné vrátiť tovar vzhľadom na to, že sa jedná o dielo vyhotovené podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa ( § 12 ods. 5 písm. c) zákona č. 108/2000 Z.z.).

Platobné metódy

Momentálne môžete na argu uskutočniť platbu prostredníctvom paypalu, kreditnými kartami (gopay.cz), na dobierku alebo prevodom na bankový účet.

Sledovanie zásielky

Po kliknutí na odkaz sledovanie zásielky v pravej hornej časti stránky môžete zistiť v akom stave je vaša objednávka. Ak je objednávka označená ako vybavená, nájdete pri nej kód, ktorým môžete prostredníctvom Slovenskej pošty sledovať cestu vášho balíka.

Zásielky do Českej republiky

Produkty na našej stránke môžu byť zaslané aj do Českej republiky. Viac informácií nájde na stránke doprava.

Záruka

Na každý predaný produkt sa vzťahuje 2 ročná záruka podľa platného zákona Slovenskej republiky.

Technické problémy

Technická podpora a tipy

Mám problém nahrať súbor

Ak máte problém nahrať súbor na našu stránku, tak príčina môže byť vo vašom počítači, sieti alebo poskytovateľovi internetového pripojenia.
Rady
1. Skúste nainštalovať iný internetový prehliadač. Použite jeho najnovšiu verziu
2. Prekontrolujte správny formát obrázku (Snažte sa používať osvedčené grafické formáty jpg, png, pdf).
3. Váš operačný systém potrebuje aktualizáciu.
4. Skúste použiť iné zariadenie/počítač
5. Resetujte váš modem
6. Ak ste napojený na bezdrôtovú sieť, tak sa snažte položiť vaše zariadenie čo najbližšie k routru.
7. Pokúste sa vypnúť firewally, ativírusové programy a iné doplnky prehliadačov.
8. Ak používate firemný počítač alebo počítač napojený na verejnú sieť, skúste osloviť administrátora siete.
Ak máte stále problém s nahrávaním súborov, napíšte na naše fórum alebo nás priamo kontaktujte a my sa vám budeme snažiť poradiť a pomôcť.

Mám problém s prihlásením

Najčastejší problém s prihlásením je možné jednoducho vyriešiť. Pokúste sa viackrát prekontrolovať vaše prihlasovacie údaje a ak stále zaznamenávate problém, tak kliknite na spojenie „Stratili ste heslo?“. Po zadaní vašej emailovej adresy vám príde novo vygenerované heslo do doručenej pošty.
Čo ak si nepamätám heslo do môjho starého emailového účtu
Argo účty uchovávajú citlivé informácie o adrese bydliska alebo histórií objednávok. V rámci bezpečnosti týchto údajov je jedinou možnosťou ako získať prístup, prihlásenie prostredníctvom užívateľského mena/emailu a hesla.
Ak ste stratili prístup do starého emailu, ktorý ste uviedli pri zakladaní účtu, nemôžeme vám poslať heslo na váš nový email. Najlepšou možnosťou je osloviť poskytovateľa starej emailov adresy o obnovenie vášho hesla.

Neobdŕžal som e-mail s novým heslom

Ak ste sa rozhodli resetovať vaše heslo a nedostali ste správu s novým heslom, postupujte nasledovne:
– Preverte či ste zadali správne emailovú adresu
– Prekontrolujte spamový kôš vo vašom emailovom účte
– Kvôli našej bezpečnostnej politike nemôžeme užívateľom na našom webe pomôcť s nadobudnutím nových prihlasovacích údajov.

Mám problém s objednávkou

Ak ste zadali nekompletné informácie pri objednávke, objavia sa červené rámiky s upozornením, aby ste dané polia vyplnili. Ďalšie problémy môžu prameniť z nekompletnej alebo nesprávnej adresy, čo môže zapríčiniť odoslanie objednávky na nesprávne miesto. Snažte sa preto viac krát prekontrolovať zadané údaje a uviesť správnu dodaciu adresu. Pri platbe na náš bankový účet nezabudnite uviesť číslo objednávky, aby sme vedeli odkiaľ bola platba poslaná. Nakoniec sa pokúste skontrolovať zadané meno a priezvisko. Dlhé mená s množstvom diakritiky nemusíte zadať vždy správne.

Aký prehliadač mám použiť?

Snažte sa používať najaktuálnejšie verzie vašich prehliadačov. Staršie verzie používajú výbehové technológie, ktoré vám sťažujú prácu a zážitok z prehliadania stránok. Medzi najvhodnejšie prehliadače na prezeranie stránok patria Google Chrome, Firefox, Opera, Safari, Internet Explorer 11.