Doprava

Najčastejšou otázkou po objednaní darčekových predmetov z našej stránky je kedy a ako ich dostanem. U nás v Argu nedržíme tričká, hrnčeky, vankúše, obaly na mobilné telefóny na sklade. Každý produkt, ktorý potlačíme je špeciálne vytvorený len pre vás a jeho výroba začína po odoslaní vašej objednávky. Na začiatok je vaša objednávka vedená ako „spracováva sa“ čo znamená, že práve na vašom výrobku robíme, následne prejde objednávka do stavu „dokončená“, kedy je už na ceste ku vám.

Slovenská republika

Balík Slovenskej pošty
Príplatok je 2,9 €.
Obvyklá doba dodania je 3 pracovné dni po expedícii tovaru. Zásielku je možné sledovať na stránkach Slovenskej pošty. O odoslaní zásielky vás informujeme e-mailom.

Osobný odber
Príplatok je 0,9 €.
Príprava zásielky k odberu trvá 2 pracovné dni.
Odberné miesto:

Bratislava, Lenardova 1260 na výdajnom mieste Uloženky v Po-Pi: 11:00-19:00
O pripravenie objednávky na vyzdvihnutie Vás budeme informovať pomocou SMS, prípadne e-mailom.
DPD
Expresné doručenie do 2 pracovných dní po expedíciu tovaru. O termíne doručenia vás DPD informuje SMSkou alebo e-mailom. Získate v nich aj prístupové údaje do webovej aplikácie DPD Kuriér, v ktorej si môžete upraviť čas alebo miesto doručenia, prípadne poslať správu kuriérovi.

Koľko ma bude stáť doprava

Aktuálne ceny dopravy môžete nájsť vo vyššie uvedenej tabuľke, takisto ako aj pri zadávaní samotnej objednávky. V rámci objednávky máte v ponuke viacero spôsobov doručenia, pričom je na vás, aby ste si vybrali ten, ktorý vám bude najviac vyhovovať.

Kto doručí moju objednávku

O doručenie vašich zásielok sa stará Slovenská pošta, ktorá mimo iného ponúka expresné kuriérske doručenie. Potom ako ste úspešne dokončili objednávku, nájdene na stránke sledovanie zásielky údaje, ktorými môžete pozorovať, kde sa nachádza vaša zásielka.

Čo ak mi mešká zásielka

Ak ste neobdržali zásielku v stanovenej dodacej lehote, najlepším riešením je na začiatok kontaktovať poštu či vám nezadržiava balík.

Ak však vaša zásielka mešká viac ako by mala a pošta vám nedokázala moc pomôcť, kontaktujte nás a my uvidíme čo môžeme robiť. V zaslanom emaile nezabudnite uviesť číslo objednávky a vašu dodaciu adresu, aby sme vám mohli pomôcť ako najrýchlejšie to pôjde.